torsdag 5 september 2013

Jag hatar skolfoto!!!!

Som liten hatade jag att sitta som en jävla staty på en hög stol framför en gråblå skärm, tvingas le mot en främmande människa som ska ta kort på dej!!! "Le nu tjejen,  får vi se på ett litet leende nu".... Jag hatar det!!!!
Ge mej nu en enda anledning till att min son ska behöva utstå detta???!! Så otroligt korkat med porträtt på skolbarn, vem kom på den dumma idén?!
Skolkatalog är en helt annan grej, där är man inte utsatt på samma sätt, där är man en i gruppen.

Och när vi ändå har uppe ämnet, någon som sett reklam på tv för Werthers original nyss?? VIDRIG!!!

Så, nu har jag gallat färdigt!!

1 kommentar:

  1. Åhh det där har jag oxå funderat på, förstår inte varför ingen kommit på iden att faktiskt fota dem under lek, så man får ett lite roligare kort, kan ju inte krävas jättemycket mer än ett porträtt.

    SvaraRadera