fredag 20 september 2013

Freitag

 Handlat idag. Det var alltså en vanlig storhandling med basgrejor och kolla vad summan blev!!!!
Då fick jag ändå svänga förbi ytterligare en affär för att komplitera med saker jag missat, på min två sidor långa lista, för 250 kr....
 
Hem till Sandhult för att hämta tjejerna som var på barntimmarna, in med grejorna i köket, lunch, blöjbyte... Ja allt på samma gång gärna. Men nu är ordningen återställd.
 
 
Ena kvittot från idag!
Kaos i köket efter handlingen.
Får ni också diska ketchupkorken?
 Våran blir nerkladdad direkt med ketchupsprut.



 
När jag hämtade tjejerna idag var det en mor där som frågade mej hur mycket jag gått ner...
Öh, what???!!!
Jo, sa hon för det hade försvunnit så mycket sen hon såg mej sist.
 (Typ igår...
Jo, möjligtvis 500 grams viktuppgång tänkte jag...
 Ätit en fjärdedels äppelpaj med massa vaniljsås till kvällsmat bara men...).
Det ser ut som du gått ner TIO KILO, säger hon på fullaste allvar!!!!
 
Seriöst!!! Kan ju knappast ta det som en komplimang när jag inte gått ner någonting sen i vintras typ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar