tisdag 3 september 2013

Att det ska vara så svåååårt

Smilla är ett riktigt bröstbarn. Hon föredrar modersmjölk framför ALLT!!!
Gulligt, mysigt och praktiskt? Jo verkligen!
Men...
Det finns gränser för vad en mor ska utstå, nedan kommer en kort lista på det negativa (utan inbördes ordning):
 
1. Stoppa in er egen bröstvårta, eller för all del det heliga paketet om du är man, in i gapet på en krokodil, piraya eller liknande djur med mycket tänder.... Så får vi se hur tillfreds ni är att göra det.
 
2. Medför svår vätskebrist hos modern som resulterar i huvudvärk och grinighet,
 
3. Störda sömnrutiner! Svårt att få bebis att somna på kvällen (somnar efter ca en timmes gallskrikande för att hon vill ha tutten som napp...) och eftersom napp icke fungerar (framtida handbollsspelare har jag i min säng...) så ska det tuttas helst heeeela natten..
 
Behöver jag verkligen fortsätta listan nu?
 
Så om någon vill se ett vrak som inte ens kaffe biter på, någon som vill se en människa på bristningsgränsen till störtflod av tårar... VÄLKOMNA att gotta er i min misär, the door is open!
 
P.s. Alltså jag gillar att amma lillpluttan, min älskade lilla Brôtas, men jag vill inte att det ska påverka MIN sömn så otroligt mycket... D.s.
 
 


1 kommentar:

  1. Hahahaha sicken go bild men du är lika fin och söt ändå ;)

    Ser att bloggen är uppdaterat =)
    Måste ses snart så du kan ventilera lite på mig =)

    Pöss och kram

    SvaraRadera