torsdag 27 september 2012

Slipper efterkontrollen :D

Har fullt upp i hjärnan med att komma ihåg vad alla andra i familjen har på sitt schema att jag glömmer mej själv. Kom på igår att jag glömt att ringa och boka efterkontroll... Ringde nu (Telia krånglade givetvis igår) för att boka och hon hade svårt att hitta tid, vilket jag bar fullt medveten  om. Men som hon sa, jag verkar ju inte ha problem med något för då hade jag hört av mej tidigare. Så vi kom fram till att det var ingen mening med att släpa dit mej, hör av mej om det skulle vara något istället. Tack och lov för kloka människor :D

Äntligen tagit mej i kragen och beställt en klipptid!!! Tack Super-Linda för numret. Och du Linda, jag tänker på dej idag!!!

Nu är det snart dax för att gå till Öppet Hus, får se vilka som häner där idag...

Har fått hem mina gamla barbiedockor. De ser ju inte riktigt ut som när jag slutade leka med dem....har haft en liten syster som förmoligen satsade på en karriär som frisör..... Men Lova tycker det är otroligt roligt :D

På promenad hem efter Abbe-lämning.

Blir varm i hjärtat när mina barn leker med det naturen har att erbjuda. Här lagas det mat, korv med bröd och sushi bla.

På simskolan i måndags fick Abbe vara i det djupa... Han var lite rädd sa han och det syntes. Nästa gång går bättre sa den kloka modern ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar