onsdag 5 september 2012

Nattliga bråk

Jösses sicket bråk jag haft med min bror i natt!!! Ett av min brorsons första ord blev "fan" vilket vi som var i närheten hörde klart och tydligt. Men att jag får skulden av broder.... Han menar på att jag svär för mycket och han lärt sej av mej. Ok, jag svär väl en del. Men så himla ofta träffar jag inte Wille så han ska hinna höra alla mina svordomar.
Men brorsan var vansinnig på mej och jag blev lika arg på honom, tyckte det var en totalt meningslös disskusion.
Tur att det bara var en dröm då  :D

När larmet gick i morse kände jag verkligen för att ligga kvar, längtade tillbaka till den tid när man kunde sova tills barnen vaknade. De var nog trötta de med. Abbe vaknade inte ens av sitt alarm så honom fick jag väcka, Nellie likaså.

Nu blir det lite bebisgos och ett försök till tvättvikning... 

1 kommentar:

  1. Hahaha, vilken rolig dröm! OM Williams första ord skulle bli fan finns det nog andra att skylla på, mamman exempelvis :) haha!

    SvaraRadera