onsdag 12 september 2012

Salig blandning av det mesta

Har tillgång till datorn nu och alla barn sover. Då passar jag på att lägga upp lite bilder från de senaste dagarna:

Måndagen började med kusinbesök. MIN kusin alltså och hennes barn. Är alldeles för dåliga på att ses men men...
Charlie, Nellie och Albin

Måndags eftermiddag var det åter dags för simskolan. Måste bara säga att mina barn är såååå underbara, gör sitt bästa och kämpar i vattnet, För Abbes del ger det utdelning nu :D

Så kom tisdag! Efter att jag lämnat Abbe i skolan fick vi besök. Tjejerna fick en lekkompis och jag en kaffekompis :D
Janne och Alexander var här och fixade lite med taket. Börjar se ljuset i tunneln nu.
Barntimmar och fotboll på em...

De här coola mackorna gjorde jag i tisdags morgon, barnen åt hur bra som helst ;)
Idag har allt flytit på. Har hunnit fixa med kläderna i källaren. Försöker lägga en storlek i en egen kartong för att få ordentlig ordning på det någongång. Idag hann jag komma fram till storlek 86 :D
Fick hjälp av brudarna, var tydligen rätt uttröttande...

Sleeping beaty

Denna fina blöjtårta fick Smilla av världens finaste familj från Långared.

Boxardruden Smilla Mittprilla :D

Jag har blivit besatt:
http://youtu.be/1TMXA8SIdcM

Och så kan man ju fundera på detta:
http://emilieanders.blogspot.se/2012/09/och-aret-ar-2012.html




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar