tisdag 4 september 2012

Albin lämnad i skolan, nu sitter jag i köket med en kopp kaffe och lyssnar på tjejerna som leker i lekrummet. När det bara är de två hemma leker de riktigt bra där inne. Jag som hade planer på att skippa lekrum... Ska kanske fixa till det lite istället. Är ju trots allt tre brudar på raken nu. Kanske skulle fixa en "dockvrå" ni vet på ena sidan och rallybana på andra med en pysselhörna i mitten... Albin är ju inte så intresserad av att vara där inne, han är mest ute och cyklar eller bygger bilbana på sitt rum.

Egentligen borde jag städa och greja med tvätten nu medans Smilla sover. Men jag saknar motivation till det. Skulle det mot all förmodan komma någon på ett oanmält besök skulle jag antagligen bli anmäld till djurskyddsverket (eller vad det nu heter...) för vanskötsel av dammråttor.
Det är ta mej f-n grejer överallt.... Trodde det skulle gå att gömma mycket när vi skaffat alla skåp men neeej då. Skiten ligger framme ändå...
Dax att ta sej i kragen och städa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar