tisdag 8 januari 2013

Ni som tror att tjejer inte fiser....

 ....sluta läs det här nu!
 
Imorse råkade det smyga ut en liten fis ur min rumpa.... Efter en bra stund tyckte jag att det fortfarande luktade illa i köksregionen så jag beslutade mej för att tvätta några av de smutsigaste stolsöverdragen. Lukten satt kvar... Suck, vad faan är det här? Så illa luktade inte fisen och borde absolut ha försvunnit efter en timme.... Timmarna gick, SysterYster kom på besök. Även hon började känna lukten, även Abbe som kom hem från skolan kände den. Och värre blev det!!!!!
Strax innan M kom hem skickade jag ett sms till honom att det luktar lik i köket. Han kommer hem och tycker att det luktar lite illa ja, medans jag håller på att kräkas av stanken (utan att vara gravid). Vid 16:40 åker vi hemifrån (Abbe startar i ny gympagrupp) och kommer hem strax efter 18. Då känner M det oxå, det stinker så fort vi öppnar ytterdörren.
Nu är jag rätt säker på att det inte är min lilla smygare som luktar. Vi har återigen fått in en äcklig jävla gnagare i en vägg!!!!!! Tyvärr kan jag inte bara stänga dörren denna gång och vänta ut helveteskapet....
Så tyvärr mina kära vänner, inga bjudningar här på 8 veckor :(
Hoppas att liket är bortruttnat till Lovas födelsedag i maj....................
 
Köksbordet är nu flyttat, står bakom soffan. Annars kommer jag inte kunna äta utan spy rakt ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar