fredag 25 januari 2013

Första dagen hemma från skolan

Igår (torsdag) fick jag för första gången ringa och sjukanmäla Abbe. Det hördes lååång väg att jag var oskuld på detta och hon som tog emot anmälan fick sej säkert ett gott skratt. Det bjuder jag på, så där på morgonen.
Anledningen till att min lille köttbulle inte ville gå till skolan var att han är socialt missanpassad och inte kan "koderna" i skolan så han mår dåligt över det..... NÄÄÄÄÄÄ!!!! Skulle inte tro det va????!!! Inte min grabb inte! Va f-n tror ni om mej??!!
HAN HAR KRAFTIG NACKSPÄRR!! Han har så ont och rör sej som en 106-åring. Ska väcka honom om en stund så får vi se hur han mår idag. Tippar på samma som gårdagen, trots faderns osteopatiska försök att hjälpa sonen.
 
Nellie ska till barntimmarna kl 8, blir till att få upp den lilla modersmisshandlerskan/dramatiska lilla saken ur sängen...
 
Och så en sak som gör mej stolt... Lova har nu klarat tre nätter på raken utan blöja! Hon är underskattad min lilla docka :D
 
I'll be back....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar