måndag 28 januari 2013

Föder hellre barn än vara sjuk

Jag har en stor självinsikt när det gäller mej och sjukdomar.
JAG ÄR KLEN!!!
Vet inte om ni är så gamla att ni kommer ihåg reklamen " Ni tjejer snackar om att föda barn...." men jag är en sådan.

Titta på Reklam Echinagard 1994 på YouTube

Ok, det gör nära-döden-ont att föda barn. Men det går ju över snabbt och man får den bästa belöningen man kan tänka sej.
Är man sjuk, vare sej det är förkylning, influensa eller magsjuka m.m. mår man ju dåligt under en längre period. Man är nere i ett mörkt hål utan ljus, energinivån blinkar röd och man väntar in Odalmannen som kommer med sin korg... (Ni som inte vet vad jag pratar om ang Odalmannen, för er kommer ett förtydligande senare).

Just så känns mitt liv just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar