torsdag 10 januari 2013

Dålig morsa

Idag känns allt hopplöst, känner mej såååå låg. Vem faan har varit här under natten och bankat ner mej lägre än sulorna på mina tofflor???
 
Allt beror nog på liket i väggen. Ni skulle känna vilken stank det är i huset nu, eller NÄÄÄ det skulle ni INTE för ni hade kräkts direkt! Jag blir på så dåligt humör av att känna stanken. Stubinen, som faktiskt växt upp till hela en centimeter i vanliga fall, existerar inte just nu.
Stackars mina barn!!!
Vad är det för jävla råttbo vi föräldrar köpt??? Ni som hängt med sen förra bloggen (och/eller känner oss) känner ju till problematiken med silverfiskarna. En utdragen process som fick mej till att vilja flytta otaliga gånger. Och nu detta....... Likstank två gånger på kort tid, AJ ÄM DAJING!!!!
 
Nu kanske någon smart jävel tänker "varför gnäller ni, ni är friska, lever, har varandra, tak över huvudet och mat på bordet". NU JA!!! Men hur tror ni detta helvete påverkar våra liv?
1. Ständig liklukt kan ju knappast vara bra för organen i kroppen eller?
2. Skilsmässan knackar på dörren för att jag är irriterad, gapar och skriker på allt och alla för att jag hatar det här huset just nu...
3. Tror ni man  vill äta mat i huset nu?
 
För en liten påminnelse eller för nytillkomna läsare bjuder jag på en bild på en "liten" silverfisk jag hittade när det var som värst här för något år sedan innan http://www.nomor.se/ var här ett par gånger och gjorde ett fantastiskt jobb som jag är evigt tacksam för.
 
 


1 kommentar:

  1. Synd att jag är dålig, annars hade du gärna fått komma hit och gnälla av dig!
    Kan behövas ibland.

    SvaraRadera