torsdag 30 augusti 2012

Öppet Hus

Då har vi varit på ÖH igen efter sommaruppehållet. Det var jag och två mammor till, varav den ena gick efter en stund och den andra..... De var med på gympan ett par gånger i vintras iaf!!!
Hoppas innerligt att fler hittar dit under terminens gång....

Igår var vi på kalas hos mor min. Delar av släkten var där och barnen hade så roligt. Och nu längtar jag efter semestern till vintern ännu mer :-D

Smilla växer för varje dag, tycker jag iaf. Idag kommer bvc på hembesök, får se då om hon har lagt på sej några gram. Är annars inte så förtjust i dessa hembesök, känns som de inspekterar mitt hem. Ja, att de tom letar efter brister..... Blä! Hoppas det är snabbt avklarat sen.
Den torkade navelsträngen trillade av idag, hittade den i blöjan. Tyckte det var lite väl tidigt med tanke på att det blöder lite och ser inte speciellt torrt ut där den satt.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar