lördag 11 augusti 2012

Solig morgon i väntans tider

Frågade barnen vad de ville hitta på idag, det blev en tur till BMX-banan här i byn nu på morgonen. De kollade på BMX igår på OS-sändningarna och Abbe blev rätt förtjust. Så idag drog han över hoppen som aldrig förr.




 
När barnen var nöjda med banlek drog vi till gungor där det blev mer längdhopp än gungning :)
Slog mej att det bara är två "arbetsdagar" kvar, sen börjar Abbe i skolan.... Jösses, vart tog min lille bebis vägen????
Gungor och längdhopp

Abbe tränar sina muskler

Här ska Abbe spendera sina dagar om ett par dagar :/

Passar på att återigen gratta Uppsalaborna till flickebarnet. Jag hade tippat en tös faktiskt (och önskat det. Då kan jag skicka upp lite kläder så jag får plats med ny skit i källaren ;))
Och min make har blivit morbror :D Grattis darling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar