torsdag 9 augusti 2012

Snobben verkar arg...

Fick precis en spark i sidan, gjorde så ont att jag trodde foten skulle tryckas genom mitt skinn.... Tycker för övrigt att h*n kan komma ut nu. M's syster kan väl få först iofs, hon blir igångsatt i detta nu så mina barn borde väl få en kusin till innan helgen är slut :-D

På tal om barnen så har de varit iväg på olika håll idag. A var hos mormor hela dagen. Klippning, lek, cykling, utflykt till jättegrytorna m.m. stod på deras schema.
Brudarna var på shoppingrunda med farmor. Själv tog jag hand om OS, någon måste ju hålla koll på atleterna ;-)

På em kom världens bästa E på besök med sina fina barn. Slutade med ett besök på akuten för deras del :'( Så tråkigt och jag skickar en bamsekram till dem allihop, speciellt till lille E och hoppas han får en isglass efter sitt besök på akuten.

2 kommentarer:

  1. Gissningsleken är igång.. Jag har hela tiden tippat på den 12e, så då kommer han!! Blir en liten Malte på ca 3400 g, 50 cm, lite större än de övriga! Kommer att vara en blandning i utseendet av de tre syskonen, men med lite mörkare pigment från din sida Jolene :) kommer art vara lika snäll och förståndig som storebror, men kommer att ha Nellies energi och Lovas målmedvetenhet och vilja :-) hihi får se om jag har rätt på något!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så underbart skrivet!!!! Jag hoppas du har rätt på allt faktiskt, kanske vikten kan vara 3200 istället.

      Radera