söndag 13 april 2014

Söndagsbestyr

Albin ska på ett övernattningsläger imorn. Så idag var vi tvungna att gå igenom vad han ska ha med sig. Konstaterade att M hade en sovsäck i Fristad som vi åkte och hämtade. Hemma skulle den provas :-)

Lekstugebygget har idag startat på allvar. Det har tagit oss några år att starta upp men nu så :-D Lite lagom med ett inneprojekt och ett ute nu.

Det knäonda fortsätter tyvärr. Kanske är lite bättre idag men fortfarande kass. Bandage är ett måste som stöd och jag försöker sitta med värmedyna på så mycket som möjligt.

Nu väntas kaffepaus strax <3

1 kommentar:

  1. Åh va d spännande att Albin ska på ett litet äventyr =)
    Låter inte bra me ditt knä =/ få hoppas att det ger med sig, Hade velat ta en cykel tur ut men jag har ingen cykel hjälm än och det vill jag ha när jag ska ta mig ut till sandhult =) Ska inhandla detta när jag får lön sen ska jag komma på min räser cykel =)

    Ha en fortsatt skön söndag min underbara vän <3 hälsa Martin och barnen.

    Pöss & Kram

    SvaraRadera