lördag 12 april 2014

Mitt onda knä och blodpumpen

Alltså, jag försöker verkligen att hålla igång och röra på mej. Känns som att jag har igen det till sommaren när jag ska visa mej utan vinterjackan. Men.....
Först får jag ont i foten, något som låst sej men som min privata osteopat fixade till.
Hann gå en promenad i tisdags kväll och sen, torsdag morgon vaknar jag med knäont på motsatt sida.... Då hade jag även en tid hos bm som konstaterade att mitt blodtryck är lågt, vilket förklarar att det plötsligt känns som att jag ska svimma!!! Då ska jag sätta mej ner alt lägga mej med fötter i högläge....

Mitt knä då? Jo, osteopaten tittade på det i morse och konstaterade att jag har överansträngt ett muskelfäste.
Men suck!!! Jag har inte tid att vara stilla, har ett hem och familj att ta hand om....

Så mina promenader får vänta, tur att det är påsklov nästa vecka då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar