söndag 15 juli 2012

Nedräkningen har börjat och massa bilder

Mycket bättre dag idag. Först var vi i Alingeby på ett kort ärende, sen till Skogsbygden för att hämta en mjuklift jag köpt till Snobben. Sen vidare till Borås för lite snabbmat och "mellanhandling". Köpte Snobbens blöjor och lite annat som ska ner i BB-väskan som ska packas om ett tag.
 När vi väl var hemma igen satte M igång med altanbygget och jag hjälpte honom lite. Rätt nöjd med min insats :D Jag satt på bräderna M sågade i och hjälpte rill att skruva fast dem. Rätt kul med skruvdragare faktiskt. 
På em/kvällen tog vi en promenad till BMX-banan vid skolan. Där fick Abbe köra och tjejerna lekte på lekplatsen.
I min baby-app står det idag att det är 30 dagar kvar... Vet inte riktigt hur de räknar men vi utgår väl från det nu med då?! Så nedräkningen för att få träffa Snobben har nu börjat och det firas med en bild på oss :/



Mjukliften och det andra som inhandlades i väntan på Snobben.
Skulle ta på mej ett par mammajeans som jag fungerat varje graviditet. Tänkte ha em nu när jag skulle hjälpa M med altanen... No, jag fick inte plats, Snobben hade blivit strypt.


Rätt nöjd med hur det blir :)

Tjejerna på lekplatsen
 VARNING FÖR MAGBILD PÅ MEJ I "PYJAMAS"
Ja, då var det en månad kvar då :)
 Och en film på Abbe när han är på BMX-banan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar