torsdag 19 juli 2012

Jisses

vad tiden springer iväg. STOOOPPP, jag hinner inte med!!!
Dagen började med ett besök på mödravården. Har fått en annan tant några gånger nu för min ordinarie bm är på semester. Jag tar tillbaka att den jag brukar ha är träig... Jo, det kanske hon är men jag har ju ändå någon form av relation till henne, hon vet vilka vi är... "Hon som tar med alla sina barn varje gång". Nu skulle en vilt främmande människa känna och trycka på min mage vilket jag finner ytterst irriterande. Min mage är min, bara min. Inte allmän egendom!!! Har varit sån med alla barnen bör tilläggas. Om två veckor ska jag träffa samma igen och då ska vi prata om hur jag vill ha förlossning och BB-tid. Känns oxå konstigt att prata om det med en människa jag inte känner....
När hon kände på magen säger hon:
-Det var mycket bebis i magen, det känner du va?
Öh, vad menar hon med det? Att det är en stor bebis? Då kan hon ju inte läst journalen över hur stora mina barn är....Eller menar hon att magen är liten och att Snobben tar upp all plats???

Jag och barnen drog direkt efter till Alinge By. Skulle hämta M´s massagebänk hos mor innan hon drog till jobbet. Sen blev det en pizzalunch hos Emelie & Andreas. Första gången vi var där, roligt att se hur fint de har det i sin lägenhet :D

Nu blir det lite lugn innan Pålsbofolk kommer hit för att besöka en viss osteopat!

2 kommentarer:

  1. Se där ja, nu funkar det ;-)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Frida! Underbart att kunna få hjälp :D
    Och så tar vi kaffe ngn dag, helst innan sommaren är över ;)
    Kram Jolene

    SvaraRadera