måndag 30 juli 2012

Måndag morgon

Igår var vi på kalas i Långared. Det är så roligt att träffa dem, fattar inte vart tiden tar vägen. Önskar nästan att man bodde lite närmre så man bara kunde slinka in på en kaffe ibland. Det blir ibland lite långt mellan träffarna :(
Idag har vi hunnit baka lite bröd. Först Scones till frukost och sen vanligt lantbröd. Första gången jag gjort den sorten, får se om det var något att ha..


Lantbrödet


Hoppar snart in i v.38
(Finns det frivilligga som kan tänkas ta emot ett samtal om att vara barnvakt, även nattetid, nu i aug så hör av er. Vet ju inte om mor min jobbar och om svärföräldrarna är i Uppsala när det är dags här)



1 kommentar:

  1. Jag eller mamma kan säkert hoppa in om det inte finns någon annan som kan!! Bara att ringa närsomhelst, jag har inte så många dar nu i augusti som är uppbokade :) vad jag vet så är det bara ett BVC typ 15e samt bröllop 25 augusti! Mamma är ju ledig ibland eftersom hon inte jobbar heltid. Kramkram!

    SvaraRadera