torsdag 5 juni 2014

Vad är det min kropp inte förstår??

Femte barnet och inte en ynka liten tendens till att vilja träffa resten av familjen. 4 dagar över tiden och jag blir mer och mer övertygad om att det blir igångsättning typ den 17 juni. Det datumet stämmer iaf med när de andra är födda på datum 19 och 21. Fast då har jag gått 17 dagar över.... Herregudars, låter ju livsfarligt!!!!

Missförstå mej inte för jag älskar att vara gravid. Slipper oftast huvudvärk, fantastiskt att känna bebisens rörelser m.m. Men nu på övertid känner man sej ganska klumpig och otymplig, raka benen är en bedrift i sej och orken lyser med sin frånvaro. Det är en sak om man bara har ett eller inga barn innan, då kan man vila oftare.

Bara allt går som det brukar, alla mår bra och är friska så är jag nöjd :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar