fredag 20 juni 2014

Glad midsommar

Midsommarafton idag och inga planer alls. Det brukar vara så vid högtidsdagar för oss. Det är bara jul som är bokad på obestämd tid. Alla verkar redan ha sina traditioner sen många år tillbaka, utom vi. Och sen har vi nog blivit för många ;-)

De senaste åren har vi traskat upp hit till byn för att kolla in firandet. I år bestämde jag mej för att vara hemma med Nora och då ville inte Martin gå själv med de andra heller.
Har nämligen funderat på vad som händer med Nora om hon blir förkyld tex... Känns som en mindre bra idé att utsätta henne för massa nyfikna näsor över vagnkanten då. De som vill se henne får göra som min goa vän Linda T, hon ringer och säger att hon vill komma hit. ❤

Passar på att be Långaredarna om ursäkt. Jag vet att det i veckan skett två födelsedagar är ute och jag har tänkt på er båda på rätt dag. Och jag har grattat er er från hjärtat flera gånger. Så hade ni haft telepatiska förmågor hade ni hört massa grattis. Det blev bara så helsnurrigt med alla sjukhusbesök så jag hade svårt att hålla reda på mej själv tillslut. ❤ 

Glad midsommar på er alla mina fina vänner, önskar er en underbar helg. Tänk på att det kan vara ganska mysigt även när det regnar.
Fridens liljor // Jolene ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar