onsdag 25 juni 2014

Mycket bebis


Ja, jag vet att det blir mycket bebis-skriverier nu men det blir lätt så. Hoppas ni har lite överseende med det ett tag till, hon är ju trots allt min sista lilla bebis och jag vill njuta av varje sekund jag får med henne, och de andra barnen givetvis.

Nora har det fortsatt kämpigt med andningen och det verkar som att hon faktiskt blir mer påverkad av det än vad vi först trodde. Efter bvc-kontrollen igår konstaterade vi att hon inte går upp i vikt som hon borde. Detta kom inte som en överraskning för mej, jag hade det på känn nämligen (rutinerad fembarnsmor som man är ;-)). Barnläkaren kallades in och han tyckte allt var ok men att hon är påverkad av det och att hon ska hållas under uppsikt.
Fyra läkare har nu kollat upp lungor, hjärta och andning på henne och hon är bara 15 dagar... Då har jag inte räknat med läkaren på BB!!!!

Pease & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar