tisdag 21 januari 2014

Energi

Just nu har jag inte så mycket energi till att blogga. Inte riktigt lusten heller om jag ska vara ärlig. Händer liksom inget spännande, dagarna går.

Albin har varit dålig sen i lördags efter hockeyn, hosta och feber. Igår när fröken kollade via sms varför han inte var i skolan, trots att vi sjukanmälde honom söndag kväll, var det 10 st borta i hans klass. Även simskolan hade manfall, både i Albins Och Nellies grupper var en tredjedel borta.

Och nu sitter det någon skit i mina luftrör.... C-vitaminsmoothie intages på löpande band :-D

1 kommentar:

  1. Usch va tråkigt för Albin =( hoppas att han blir bra snart och att du också bli kry.
    Jag får komma ut nån dag fast jag väntar lite tills Albin är friskare, inte råd att bli sjuk nu när man börjat på nytt jobb.

    Krya på er <3 Pöss och kram

    SvaraRadera