fredag 18 oktober 2013

Always Look On The Bright Side of Life

Jag har inte så många läsare, kommer aldrig få det heller. Kommer aldrig hamna på någon Bloggala och inte vinna något bloggpris.
Jag skriver inte det jag tror du vill läsa, inte heller för att roa dej. Så därför har jag funderat på varför jag har en blogg....
enda sen jag var liten och knappt kunde skriva har jag skrivit dagbok, antar att detta blivit någon form av offentlig dagbok.
Jag har ju trots allt några få vänner som jag inte har möjlighet att träffa så ofta som jag vill men som jag ändå vill hålla uppdaterade om livet här i byn. Ni vet själva vilka ni är och jag är oerhört tacksam över att ha er i mitt liv.
 
 
 
Vill också att ni ska veta att livet är lite ljusare nu. Kanske inte klarblå himmel och strålande sol men näst intill.
 
 
 
Min äldsta lilla goding fyller 7 år imorgon. Bara en sådan sak kan ju få vem som helst att uppskatta livet lite bättre igen. 
  








1 kommentar:

  1. Skönt att höra att det ser lite ljusare ut! :-)
    Hoppas ni har firat stora killen ordentligt.
    Kram, Anna

    SvaraRadera