lördag 17 augusti 2013

Fullt ös - medvetslös

Inga sovmorgnar för mej inte! Och det beror INTE på att jag är småbarnsförälder utan på att det är bråda dagar.
Har haft och har fortfarande mycket att göra i huset och i trädgården. Finbesök från Uppsala har vi också och ett stundande ettårskalas för världens finaste Brôtas tar sin tid också.
Det bästa är att jag har en alldeles egen trädgårdsmästare som gör det mesta av mitt trädgårdsarbete medans jag njuter av resultatet.
Hade gärna lagt upp några bilder men det förstör nöjet för kalasbesökarna ;)
 
Idag är jag själv med brudarna. Abbe är på Supercross med mormor där även M är funktionär.
 
Nä, nu har jag inte mer tid att lägga på det här.
See ya
 
ÅÅÅHH, jag glömde!! Ska ni på bio ska ni se GROWN UPS 2!!!!
 
Bjuder på en Iceman-bild idag. Ingen relevans till själva texten men han är ALDRIG fel ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar