fredag 9 augusti 2013

Fredagsmys

Hela dagen spenderades i djurparken efter en något besvärlig start. Fick nämligen vända efter halva vägen in till stan, jag kom på att jag glömt plånboken!!! Väl hemma igen hittar jag plånkan men de tre viktigaste korten ligger inte i!!!!!! Betalkort och körkort borta iaf. Bara att börja leta...hm vilka byxor vad jag sist???
Tillslut hittade jag dem och kunde styra mot the zoo!
Mycket trevlig dag i gôtt sällskap.
Efter besöket...

...hem för att plocka upp Martin och en drös cyklar och sen vidare till Pickesjön för motion. Först jag och sen knäcker M mej med att springa samma runda på halva min tid!!!!!! Faaaaan, hur ska jag kunna slå honom i Alingsåsloppet nästa år??!! Smygträning eller? Jovisst, det är ju lätt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar