torsdag 17 juli 2014

Utflykt

Eftersom M slutade tidigare igår för att jag och Bumlingen skulle till sjukhuset igen passade vi sen på att åka på utflykt med barnen.

Varberg och fästningen blev målet. Gick strandpromenaden dit, kollade fästningen och gick sen in till centrum för att äta. 🍴

När alla var mätta och nykissade tog vi bilen till Träslövsläge där vi åt glass på Tre Toppar. 🍦
När vi ändå var där passade vi på att hälsa på fam. Repsgård i sin stuga. Tog en mysig kaffe och lät kusinerna leka innan det var dags att fara hem.

Fem trötta barn och två föräldrar kom mycket nöjda hem igen. Inget gnäll över något, ingen borttappad och ingen slagit sej. Kanon!!!👌

De ville gärna åka dit igen ❤

Modern har ordet: "Efter en dag med sjukhusbesök och utflykt ville man gärna sova några timmar. 😴
Men 03:30 vaknade jag av bebis som uträttade sina behov som hon hållt inne på i ca tre dagar..... Både hon och sängkläderna fick genomgå ett byte sådär mitt i natten. Mindre kul tycker jag som snällt fick gå upp igen vid 06:15!!!"

☕ Kaffe idag ☕

Love // Jolene ❤

PS.
Läser man bloggen i datorn kan man se smiley's som jag lägger till, vet inte om ni ser dem i mobilen. Jag gör det inte. Och så vet ni om det ser konstigt ut någonstans. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar