fredag 21 mars 2014

Städa på fredag...

...pengar på.... Äh, kommer inte ihåg hur den ramsan var men skit samma.
Idag har jag rensat, slängt skräp, städat och torkat golven, bakat, haft kaffebesök och skickat grabbarna till fotbollen. Nu har jag slängt tjejerna i badet, allt för att hålla Smilla vaken som vägrar sova middag idag...

Lova är lite risig idag, misstänker att hon har feber. Hoppas bara det inte blir ett nytt anfall i natt, vore så jobbigt för henne. Barnen kanske somnar tidigt allihop så jag och Martin kan käka "vuxenmiddag" ikväll. Har vi inte gjort själva på typ 8 år och ikväll känner jag faktiskt för att få äta varm mat och umgås med min man!!!!!!

Önsketänkande kanske med fyra barn hemma. Bör tilläggas att jag känner mej rätt sleten i kropp och själ efter den här veckan så därför känner jag extra stor längtan efter att få lägga fötterna i högläge ;-)

Trevlig helg på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar