fredag 20 december 2013

Lov är överreklamerat

Då är första dagen på lovet kommen och hur har min morgon sett ut hittills???
KAN INTE BLI SÄMRE START IAF......
 
  • Tidigare än en vanlig dag skulle barnen upp...
  • Albin blir assur när han under julkalendern kommer på att han inte ska gå till skolan..
  • Nellie viftar ut ett glas lättdryck över hela frukostbordet (inget ovanligt för hon kan inte sitta still)...
  • Smilla äter som vanligt inget alls till frukost. Resultat: 15 min senare gnälligaste ettåringen i Västsverige (som vanligt)
  • Ber barnen leka och underhålla Smilla så jag hinner äta min frukost (hann jag inte samtidigt som barnen  då jag fick ligga på knä under bordet för att torka spillet), annars kommer "mammamonstret" från helvetet och det har vi inte tid med idag...
Smilla ramlar inne i Lovas golv, slår i överläppen så blodet rinner. Nu ser hon ut som .... en botoxad bäbis...

  • Efter 10 min har ovannämnda lugnat sej och jag kan fortsätta äta min macka och dricka mitt kalla te...
 
Ganska vanlig början på dagen här... Goo'mårrån
 
 
Googlade botoxläppar och hittade dessa bilder. Öh, hur tänker dem????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar