tisdag 2 juli 2013

Mina jag och Topsen

HERREGUUUUD sicken natt!!!
Nä, inte något av barnen som krånglat....förutom att jag nog har ammat lillpluttan fyra gånger för att få sova något...
Nä, det är jag själv! Har inte kommit till ro alls i natt. Ena stunden tycker jag att det är stanken av bajs som sprider sej i hela huset (vilket det säkert gör av kombinationen blöjor och sopor) som får mej att vakna,
andra stunden kommer jag att tänka på det förbannade ordet i "Words in a pic" som jag inte kommer på, 
tredje-djurparken,
fjärde-Allsång på Skansen (undra vilka artister som är med idag),
femte-"det stinker skit alltså
sjätte- måååste sova nuuuu!!!!
Sjunde: -Martin, lastbilen med jord kommer nu!! (då var klockan 04.30 och jag känner att det är dags att ge upp).
 
Nu har jag haft en varm och go date med duschen, topsat mina öron och hunnit fundera på varför mitt hår automatiskt lägger sej i mittbena när jag tycker bäst om snedbena.....
Sitter med en smarrig Caramel Macchiato (funderingar kring om man verkligen kan dricka den i ett colaglas från en hamburgerkedja...). Hmmm, detta var morgonens funderingar. Antar att barnen vaknar snart så det är väl bara att ta fram frulle.
 
Sees the day, Carpe Diem!
Seså, ut och fånga dagen nu! Den hoppar inte in och biter dej i röven om du tror det!!
 
 
Jag, snedbenan och topsen säger "goomårrån"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar