fredag 15 mars 2013

Hej....

Kände faktiskt för att säga hej till er idag!
Livet återvänder sakta men säkert, idag har det hittills varit en bra dag utan ett enda vansinnesutbrott och det är positivt. Dagen är förvisso bara kommen halvvägs typ... Men ändå :)
Har gått igenom en del tråkigheter och dem har jag ingen större lust att ta upp här. Dels för respekt för dem det berör och dels för att jag inte orkar ta upp det nu.
 
Så nu kommer en kort uppdatering från mitt liv i deppkoman, några ljusglimtar fanns det allt :D
 
Stranden! Och ni ser rödflaggan va??

Syskonen S-L med kusinen W

Brudpartet Löfving


Min solstråle <3 td="">
 
Trots den värsta stormen på 20 år på Teneriffa fick vi med oss underbara minnen.
Barnen fick bada (trots att det var lite kyligt), bror min sin Alexandra och vi vuxna laddade batterierna en aning :)
Fler bilder och berättelser kommer inom kort, hoppas jag!
 


1 kommentar:

  1. Åh va kul å få läsa lite igen =) alltid lika kul <3
    man har saknat din blogg lite men samtidigt förstår ja ju dig också att du inte ha orkat.

    Massa kramar till er <3 <3 <3

    SvaraRadera